Op dit moment zijn de sociale media het helemaal. Facebook en Twitter worden overspoeld met acties, merken boren Google+ voorzichtig aan, Tumblr wordt ontdekt en Pinterest is interessant. Veel ondernemers denken dan ook dat ze er goed aan doen zich volledig te richten op hun sociale media. Maar wat wil je nou als ondernemer het liever? Een bericht de wereld in sturen en maar hopen dat iemand er op reageert of een sterke band opbouwen met je klant en zo veel mogelijk 1 op 1 communiceren? Elke ondernemer die antwoord zoekt op deze vragen raden we aan naar het E-mailmarketing Seminar van Klantenbinder te gaan.

Hellodialog
Hellodialog is een typisch Haarlems bedrijf dat al 12 jaar dé expert is in e-mail marketing. Van een kleine jongensdroom boven een kroeg in de Spekstraat tot een volwaardig bedrijf met statig pand aan het Prinsen Bolwerk. De eigenaar van de kroeg wilde starten met een e-mail nieuwsbrief, maar had daar niet de kennis of de vaardigheden voor. Hellodialog werd opgericht en de rest is geschiedenis. Het bedrijf groeide uit tot één van de beste e-mailmarketing providers van Nederland, met klanten vanuit het hele land. Van grote winkelketens tot dat kleine winkeltje in de Barrevoetestraat.

E-mailmarketing
E-mailmarketing is meer dan het verzenden van nieuwsbrieven. Met het inzetten van e-mailmarketing kom én blijf je onder de aandacht van je doelgroep. E-mailmarketing is relatief goedkoop, interactief en (niet onbelangrijk) meetbaar. Daarbij geeft het je inzicht in de interesses en behoeftes van je ontvangers. Dit vormt een goede basis voor een continue dialoog met je doelgroep en kan daarbij dus veel verder gaan dan een post op Facebook. E-mailmarketing is het digitale marketingkanaal van nu! Het bestaat natuurlijk allang, maar blijft zijn effectiviteit bewijzen als marketingkanaal. Bovendien is e-mail het enige kanaal waar mensen bewust voor kiezen en daarom een makkelijke manier contact te onderhouden met je klanten. Het versturen van nieuwsbrieven houdt je klanten betrokken en op de hoogte van wat er gebeurt in een organisatie.

Een uitgelichte versie van Haerlems Bodem ontvangen? Schrijf je dan hier direct in voor onze mailinglijst. 

Seminar E-mailmarketing
Klinkt het bovenstaande als een logisch verhaal, maar zie je nog niet de link met jouw bedrijf? Dan raden wij je zeker aan om naar dit seminar te komen. Hellodialog heeft raad voor grote en kleine ondernemers en denkt graag mee over hoe e-mailmarketing in te zetten is voor jouw bedrijf of doel. Tijdens het seminar wordt er ingegaan op e-mail als marketingkanaal: hoe maak je een succes van de e-mailmarketing bij jouw bedrijf? Wat voor strategie is daarbij het meest effectief? Waar moet je aan denken bij het maken van een goede nieuwsbrief? Daarbij wordt er ook ingegaan op het legaal verzamelen van klantdata.

Het seminar vindt plaats op woensdag 19 november 2014, van 14 uur tot 19 uur, op de Sociëteit “Vereeniging”, Zijlweg 1 in Haarlem en is kosteloos. Het programma bevat drie inhoudelijke onderdelen:

14.00-14.30: Ontvangst 14.30-14.45: Introductie 14.45-15.30: Optimaliseer jouw e-mailmarketing, tips & tricks voor een effectieve nieuwsbrief Door Charlotte Scheiberlich – Content Manager bij Klantenbinder 15.30-16.15: Juridische regelgeving in e-mailmarketing Door Arnoud Engelfriet – Jurist/Partner bij ICTRecht 16.15-17.00: E-mailmarketing als onderdeel van je marketingstrategie Door Maarten van Schalkwijk – Marketing head bij Klantenbinder 17.15-19.00: Netwerkborrel

Meer info of je direct aanmelden: www.hellodialog.nl/seminar

SEMINAR E-MAILMARKETING | WOE 19 NOVEMBER | 14:00 – 19:00 | ZIJLWEG 1