fbpx
woensdag, 17 oktober 2018
- Advertentie -

Portfolio

Check hier de portfolio van Haerlems Bodem. Samen met deze bedrijven hebben we toffe content gemaakt, een unieke boodschap verspreid en een nieuw publiek aangeboord.
Jouw project hier ook bij? Neem contact op met ons op!

Mediapartner – Haarlem Cultuur Festival 2015 / 2016 / 2017

Haarlem Cultuur Festival 2017Wat is het Haarlem Cultuur festival?
De culturele instellingen zetten hun deuren wagenwijd open om publiek van jong tot oud te laten zien wat ze in huis hebben en het nieuwe culturele seizoen feestelijk in te luiden. Ook de vele monumenten die Haarlem rijk is zijn voor publiek toegankelijk in het kader van de Open Monumentendagen.

Overal in de stad barst het van de activiteiten op het gebied van film, muziek, beeldende kunst, dans, erfgoed en theater. Bekijk previews van voorstellingen en exposities, volg workshops, bezoek monumenten waar je anders niet naar binnen mag en geniet van al het talent dat Haarlem rijk is tijdens het Haarlem Cultuur Festival!

haarlemcultuurfestival.nl

  • HCF wilde een jonger publiek benaderen via online kanalen
  • Focus weghalen bij Korenlint (50+) en Open Monumentendagen
  • Jongere uitstraling met bijbehorende uitingen

Wat we deden

2015/2016

2017

Resultaat

  • 3 aftermovies
  • 3 fotoverslagen
  • 22 Facebookberichten
  • 12 Uitingen op de Site

Bereik

  • 60.000+ Combinatie van verschillende kanalen

Advertorial – We Are Labels

Promotie – Pop-up Outlet We Are Labels.

‘Vrijdag 20 oktober opent het bekende multi-brand modebedrijf We Are Labels, in het oude VIP pand, op de Grote Houtstraat 124 de speciale We Are Labels Outlet. Hier vind je 10 dagen lang meer dan 5000 heren en dames items van onder andere Minimum, Elvine, Samsoe & Samsoe, Second Female, MbyM en Modström met kortingen tot wel 70%. Zorg ervoor dat je er op tijd bij bent want de outlet blijft maar tot en met 29 oktober op de Grote Houtstraat aanwezig.’

Wat we deden

  • Advertorial
  • Op basis van aangeleverd persbericht en fotografie. Aangepast. Quotes ingevoegd.

Resultaat

  • 1 artikel
  • 1 FB post
  • 1 Instagram post

Bereik

Aantallen

  • 2.920 indrukken
  • 2.158 bereik
  • 81 klikken
  • 4 comments
  • 76 likes

Uitblinker festival

Resultaat

  • Te veel aanmeldingen. Stop op aanmeldingen bij 600.
  • Uiteindelijk 350 – 400 bezoekers.
  • Jongere bezoekers voelden zich aangetrokken door stijl van feest en bijpassende communicatie.

Bereik

  • Website > 350 unieke visits
  • Facebook > 19.900
  • Event > 11.008

Wat we deden

Resultaat

2015/2016

2017

Mediapartner Ajuma Summer Festival

Ajuma Summer Festival is een mix van (live) muziek, Asian Food, eigenzinnige wijnen & cocktails en de ‘Beach Hideaway’ experience. Ontsnap uit de drukte en waan je in een omgeving waar je er echt even uit bent.

Sinds 2015 is Haerlems Bodem mediapartner van dit festival.

Wat we deden

  • Stijging in kaartverkoop 2015 > 2017
  • Vergroting naamsbekendheid

Door als media partner te fungeren een relatief klein festival voorzien van professionele content en uitstraling

Bereik

  • 2015 > website 120 > FB 3300
  • 2016 > website 202 > FB 28.300
  • 2017 > website 352 > FB 35.500

Openluchttheater Caprera

  • Een seizoen lang aandacht…
  • Van maart – oktober
  • Aandacht voor avonden die nog extra boost konden gebruiken

Wat we deden

  • 3x opname in Uitgaansagenda Video: Voorbeeld
  • 2x Banners doorlopend
  • 3x (pers)berichten op website (aankondiging, verslag of dergelijk)
  • 4x fotoverslag
  • 18 Facebookposts (3x Losse Facebookpost (bijv. naar event))

Voorbeelden

Resultaat

Sterk onder de aandacht brengen van Caprera gedurende hun ‘korte’ seizoen. Extra verkoop tickets.

Bereik

  • Website > 2.147
  • Facebook > 53.127